piątek, 31 maja 2013

Bohaterowie

 

Kasia Sowińska
Lat: 18
Moim Hobby jest muzyka i taniec.
Lubię imprezy, chłopców i przede wszystkim moje dwie najlepsze przyjaciółki -  Kornelia i Ewa.
Nie Lubię plastików, brokuł i na pewno coś mi przyjdzie kiedyś do głowy...
Opisik mój malutki... więc tak: Mam 175 cm, jasnobrązowe, kręcone włosy do końca pleców.
A co najdziwniejsze jedne zielone, a drugie niebieskie oko.
Tak wiem, dziwne.
Jestem opiekunką dzieci, biedne bachorki. 
Jakie plany na wakacje? 
Już mówię. Razem z moimi oszołomami jedziemy nad nasze polskie morze. 
A co jest ciekawe? Że będziemy tak DWA miesiące. 
Każda uzbierała sporo kasy, a rodzice też dołożyli dużo i ta-dam...
AUTOSTOPIE! Przybywamy <33

"Jak masz narzekać to zostań."
" Co do jedzenia?"
"Nie gadaj, tylko się baw"


Kornelia Laskowska
Lat: 17
Hobby: Muzyka, taniec, pisanie, śpiew, sport, malowanie, czytanie książek.
Lubię imprezować, śmiać się i oczywiście wygłupiać się z moimi przyjaciółkami. Kocham zwierzęta.
Nie lubię zdrajców, hipokryzji, plastików, kłamców itd.
Pracuję jako kelnerka w restauracji taty oraz mam zespół.
Jak wyglądam? Mam czekoladowe, duże oczy oraz średniej długości, ciemnobrązowe, lekko falowane włosy. Jestem ponoć chuda (aż za bardzo, a dużo jem). Mam 1.70 m. Na nadgarstku posiadam tatuaż z napisem: "Believe in yourself"
Co robię w wakacje?
Ja + moje przyjaciółki + autostop = Sopot. <3
Zapowiada się ciekawie...

"Tańcz kiedy tylko najdzie cię ochota"
"Hakuna matata"



Ewa Woroniak
Lat: 18
Hobby: gotowanie, muzyka, filmy, fotografia, przystojni sportowcy (xD).
Wyróżnię się i nie napiszę na początek słowa "lubię". Albo... co mi tam - lubię wiele rzeczy. Wśród nich są imprezy, chodzenie do kina, imprezy, przystojniacy, imprezy, wygłupianie się z Kornelią i Kaśką oraz imprezy. Uwielbiam koty.
Nie znoszę chamstwa, kłamstwa, zdrad i tego typu zachowań.
Studiuję prawo, a wtenczas pracuję także jako kasjerka w Biedronce.
Nie wyróżniam się specjalnie urodą. Mam ciemnoniebieskie oczy, proste (czasem używam lokówki) blond włosy sięgające do łopatek oraz jasną karnację. Posiadam 171 cm wzrostu, szczupłą sylwetkę. Moja figura to ponoć klepsydra, ale to chyba powinny ocenić moje przyjaciółki. Kiedyś, podobnie jak Kornelia, planowałam zrobić sobie tatuaż, ale zrezygnowałam z tego. Nie będę opowiadać o szczegółach...
Ja i moje stuknięte kumpele wyjeżdżamy na całe wakacje do Sopotu. Czy nie rozwalimy tego biednego miasta? Tego nie mogę obiecać. Powiem jedno - Sopocie, nadchodzimy!

"Carpe diem" (dla niedoinformowanych - "Chwytaj dzień")
"Każdy zasługuje na drugą szansę, nawet największa szumowina na świecie"

Brak komentarzy:

Prześlij komentarz